Just in! Black & White Envelope Clutch

Black & White Envelope Clutch 

Artist : Tegan And Sara 
Title : Wake Up Exhausted
Album : So Jealous
[audio:http://shambijoux.com/wp-content/uploads/2009/04/tegan-and-sara-so-jealous-wake-up-exhausted.mp3]

Hehe hari ini produktif. Berjaya jahit Clutch ini, and I absolutely love it! Kalau berminat dengan Envelope Clutch ini, boleh la beli dari kedai online saya,  BJX.STORE. Clutch ni, tak lembik. Saya tak suka beg takde bentuk atau lembik. Jadi saya jahit clutch ni elok-elok, dengan interfacing 2 helai dan ditambah pula dengan batting. Selanjutnya boleh tengok dekat BJX.STORE.

 Harganya RM55 sahaja. Cepat, cepat sebab saya jahit satu ni je!!! :panic:

PunkRawk ENvelope Clutch

Saya juga dah siap jahit lagi satu Envelope Clutch, guna kain bercorak tartan warna merah hitam. Tinggal nak tambah bow hitam besar je… hehe!

Rehat sebentar, perut lapar. Masak makaroni goreng dulu, yum! *lagi-lagi makanan ternak badan*

p/s : Esok kerja, kerja pejabat. MAJOR MALAS OK!!! :pfft:

One thought on “Just in! Black & White Envelope Clutch

Leave a Reply